Pari vähäisempi unisempaa yötä takana, kun Arttuli on joko a)itkenyt mahaa, b)itkenyt limaisuuttaan/tukkoisuuttaan tai c)molempia. No, sellasta se on. Ja tiedetään; itse olen valvottanut vanhempiani kaksi ekaa elinvuottani. Olen kuullut siitä noin kaksi kertaa...

Oon ilmeisesti joko kalkkis tai sitten tosi nörtti, koska mua ärsyttää kun ko. blogipalvelu on toooodeeeeeelllllaaaaa hiiiiiidaaaaas...... Viikon ajan olen yrittänyt tänne jotain lisäillä, mutta mun kärsivällisyydellä ei jaksa 10 minuuttia pidempään odotella. Siksiköhän en koskaan shakistakaan kiinostunut... Niin, kalkkis siinä mielessä, että miksi odottamaan 10 minuuttia, että pääsisi omia asioitaan muille huutelemaan (keille muille - eihän täällä ketään käy). Nörtti siinä mielessä, että "ei nettisivun päivittäminen voi kestää näin kauan!".

Viikonloppuna törmäsin (tahtomattani) muuten Nykäsen Mattiin. Nyt mulla ei ole enää huolta tulevaisuudesta: Matti lupasi pelastaa meidät kaikki! En kehdannut kysyä, että ketkä kaikki, koska olin yksin...